Anunț recrutare asistent medical comunitar - Direcţia de Asistență Socială Braşov

21 Noiembrie 2022

ANUNŢ PRIVIND RECRUTAREA DE PERSONAL ÎN DATA DE 05.12.2022 PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DE ASISTENT SOCIAL, ASISTENT MEDICAL COMUNITAR, KINETOTERAPEUT ŞI ÎNGRIJITOR LA CENTRUL DE SERVICII COMUNITARE INTEGRATE PENTRU COPII

 pe perioada de derulare a proiectului

 

DIRECŢIA  DE  ASISTENȚĂ SOCIALĂ BRAŞOV în calitate de beneficiar al proiectului finanțat din fonduri europene nerambursabile organizează în data de 05.12.2022 concurs de recrutare pentru ocuparea posturilor contractuale vacante de asistent social, asistent medical comunitar, kinetoterapeut și îngrijitor în afara organigramei, pe perioada derulării proiectului „Asigurarea incluziunii sociale - Ruperea cercului vicios al excluziunii în cazul copiilor celor mai vulnerabili din România”, încheiat cu Reprezentanța UNICEF în România,  peste numărul maxim de posturi aprobat al instituției, în limita posturilor aprobate prin acordul de finanțare.

1. Informații generale

Prin Hotărârea Consiliului Local al municipiului Brașov nr.324/2021 s-a aprobat derularea unui parteneriat între UNICEF România, Primăria Braşov şi Direcţia de Asistenţă Socială Brașov (DAS Brașov), în cadrul proiectului “Asigurarea incluziunii sociale - Ruperea cercului vicios al excluziunii în cazul copiilor celor mai vulnerabili din România”.

Proiectul este finanțat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014-2021, Programul ,,Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” și prevede drept una dintre componente „Înfiinţarea de către DAS Braşov în colaborare cu Reprezentanța UNICEF în România a unui Centru de Servicii Comunitare Integrate pentru Copii (CCIC)”.

Finanțarea proiectului este asigurată până în anul 2023 din fonduri nerambursabile, iar prin HCL nr.324/2021 a fost aprobată sustenabilitatea proiectului, pe o perioadă  de cel puțin 5 ani de la încheierea acestuia.

2. Criterii generale și specifice de selecție

2.1. Candidații trebuie să îndeplinească următoarele cerințe generale de calificare:

Conform art.542 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, poate ocupa un post contractual vacant persoana care îndeplineşte următoarele cerințe:

  • a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • c) are capacitate deplină de exerciţiu;
  • d) îndeplinește condițiile de studii necesare ocupării postului;
  • e) îndeplineşte condiţiile de vechime, respectiv de experiență necesare ocupării postului, după caz;
  •  f) să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  • g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.

2.2. Cerinţele specifice de selecţie pentru următoarele posturi:

- două posturi de asistent social, cu normă de 8 ore: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul asistenței sociale; vechime de minimum 1 an ca asistent social;

- un post de asistent medical comunitar, cu normă de 8 ore: studii postliceale de specialitate/ superioare; vechime de minimum 3 ani ca asistent medical; 

- un post de kinetoterapeut, cu normă de 8 ore: absolvire studii de specialitate cu diplomă de licenţă; vechime de minimum 3 ani ca kinetoterapeut;

- un post de îngrijitor, cu normă de 8 ore: studii generale/medii; vechime de minimum 3 luni în întreţinerea curăţeniei spaţiilor publice.

2.3. Sarcinile principale care revin pentru următoarele posturi:

- asistent social: planificarea și furnizarea serviciilor de asistență socială din cadrul pachetului minim de servicii, conform fișei de post anexate.

- asistent medical comunitar: planificarea și furnizarea serviciilor de asistență medicală comunitară din cadrul pachetului minim de servicii, conform fișei de post anexate;

- kinetoterapeut: planificarea și furnizarea serviciilor de kinetoterapie în cadrul CCIC, conform fișei de post anexate;

- îngrijitor: asigurarea serviciilor de întreţinere şi curăţenie în cadrul CCIC, conform fișei de post anexate.

În vederea participării la selecţie, candidaţii depun dosarul până cel târziu în data de 22.11.2022, ora 16, la sediul DAS din Braşov, str. Panselelor nr.23.

Dosarele candidaților se vor depune conform specificațiilor din anunț și vor fi înregistrate la Serviciul Resurse Umane din cadrul DAS Brașov.

3. Candidatul va depune următoarele documente necesare înscrierii, în funcţie de postul vizat:

Postul de asistent social:

  • a) cerere de înscriere pentru recrutarea pe postul vizat;
  • b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului, solicitate pentru postul în cauză; copie certificată pentru conformitate cu originalul a diplomei de licență sau copie certificată a documentului de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României eliberat conform legislației în vigoare la momentul întocmirii;
  • d) copie certificată pentru conformitate cu originalul a certificatului de căsătorie, în cazul în care există diferență de nume între actul de identitate și actul de studii;
  • e) carnetul de muncă și/sau după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor, în copie;
  • f) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul depus cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării interviului;
  • g) certificat de integritate comportamentală/adeverință, eliberate în aceleași condiții ca și cazierul judiciar de către Poliția Municipiului Brașov, în baza art.16, art.18 alin.1 și art.23 din Legea nr.118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale legate de integritate comportamentală, care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale legate de integritatea comportamentală, are obligaţia de a completa dosarul depus cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării interviului;
  • h) adeverinţă medicală eliberată cu cel mult 6 luni anterior datei limită de înscriere, care să ateste faptul că persoana care candidează are capacitate deplină de exerciţiu, respectiv are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate prin adeverinţa medicală, eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; adeverințele/avizele eliberate vor conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii, fiind prezentate în original; se va înscrie pe adeverinţă dacă persoana care candidează este sau nu în evidenţă cu boli cronice şi/sau neuropsihice, respectiv dacă este aptă din punct de vedere medical pentru angajare;
  • i) curriculum vitae în format european în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;
  • j) aviz de exercitare a profesiei de asistent social eliberat de Colegiul Național al Asistenților Sociali din România.

Postul de asistent medical comunitar:

  • a) cerere de înscriere pentru recrutarea pe postul vizat,
  • b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului, solicitate pentru postul în cauză; copie certificată pentru conformitate cu originalul a diplomei de licență sau copie certificată a documentului de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României eliberat conform legislației în vigoare la momentul întocmirii;
  • d) copie certificată pentru conformitate cu originalul a certificatului de căsătorie, în cazul în care există diferență de nume între actul de identitate și actul de studii;
  • e) carnetul de muncă și/sau după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor, în copie;
  • f) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul depus cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării interviului;
  • g) certificat de integritate comportamentală/adeverință, eliberate în aceleași condiții ca și cazierul judiciar de către Poliția Municipiului Brașov, în baza art.16, art.18 alin.1 și art.23 din Legea nr.118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale legate de integritate comportamentală, care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale legate de integritate comportamentală, are obligaţia de a completa dosarul depus cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării interviului;
  • h) adeverinţă medicală eliberată cu cel mult 6 luni anterior datei limită de înscriere, care să ateste faptul că persoana care candidează are capacitate deplină de exerciţiu, respectiv are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate prin adeverinţa medicală, eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; adeverințele/avizele eliberate vor conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii, fiind prezentate în original; se va înscrie pe adeverinţă dacă persoana care candidează este sau nu în evidenţă cu boli cronice şi/sau neuropsihice, respectiv dacă este aptă din punct de vedere medical pentru angajare;
  • i) curriculum vitae în format european în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;
  • j) certificat de membru al OAMGMAMR însoţit de avizul anual şi adeverinţa de participare la concurs emisă de OAMGMAMR în conformitate cu art. 2 din Hotărârea nr. 35/2015 a Preşedintelui Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România privind eliberarea certificatului de membru;
  • k) asigurare de răspundere civilă profesională a personalului medical.

      Postul de kinetoterapeut:

  • a) cerere de înscriere pentru recrutarea pe postul vizat;
  • b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări după caz, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului, solicitate pentru postul în cauză, respectiv experienţă minimum 3 ani ca şi kinetoterapeut; copie certificată pentru conformitate cu originalul a diplomei de licență sau copie certificată a documentului de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României eliberat conform legislației în vigoare la momentul întocmirii;
  • d) copie certificată pentru conformitate cu originalul a certificatului de căsătorie, în cazul în care există diferență de nume între actul de identitate și actul de studii;
  • e) carnetul de muncă și/sau după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor, în copie;
  • f) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul depus cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării interviului;
  • g) certificat de integritate comportamentală/adeverință, eliberate în aceleași condiții ca și cazierul judiciar de către Poliția Municipiului Brașov, în baza art.16, art.18 alin.1 și art.23 din Legea nr.118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare
  • h) adeverinţă medicală eliberată cu cel mult 6 luni anterior datei limită de înscriere, care să ateste faptul că persoana care candidează are capacitate deplină de exerciţiu, respectiv are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate prin adeverinţa medicală, eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; adeverințele/avizele eliberate vor conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii, fiind prezentate în original; se va înscrie pe adeverinţă dacă persoana care candidează este sau nu în evidenţă cu boli cronice şi/sau neuropsihice, respectiv dacă este aptă din punct de vedere medical pentru angajare;
  • i) curriculum vitae în format european în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;
  • j) autorizaţie de liberă practică eliberată de Colegiul Fizioterapeuţilor din România;
  • k) asigurare de răspundere civilă profesională.

    Postul de îngrijitor:

  • a) cerere de înscriere pentru recrutarea pe postul vizat;
  • b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări după caz, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului, solicitate pentru postul în cauză, respectiv experienţă minimum 3 luni în întreţinerea curăţeniei spaţiilor publice;
  • d) copie certificată pentru conformitate cu originalul a certificatului de căsătorie, în cazul în care există diferență de nume între actul de identitate și actul de studii;
  • e) carnetul de muncă și/sau după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • f) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul depus cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării interviului;
  • g) certificat de integritate comportamentală/adeverință, eliberate în aceleași condiții ca și cazierul judiciar de către Poliția Municipiului Brașov, în baza art.16, art.18 alin.1 și art.23 din Legea nr.118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale legate de integritate comportamentală, care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale legate de integritate comportamentală, are obligaţia de a completa dosarul depus cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării interviului;
  • h) adeverinţă medicală eliberată cu cel mult 6 luni anterior datei limită de înscriere, care să ateste faptul că persoana care candidează are capacitate deplină de exerciţiu, respectiv are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate prin adeverinţa medicală, eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; adeverințele/avizele eliberate vor conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii, fiind prezentate în original; se va înscrie pe adeverinţă dacă persoana care candidează este sau nu în evidenţă cu boli cronice şi/sau neuropsihice, respectiv dacă este aptă din punct de vedere medical pentru angajare;
  • i) curriculum vitae în format european în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină.

Candidații pot depune în cadrul dosarului de candidatură orice alte documente pe care le consideră relevante.

Actele prevăzute la lit.b), c), d) şi e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu originalul. După verificarea conformităţii copiilor, originalele se returnează.

Dacă solicitantul nu poate depune personal cererea de înscriere şi dosarul de candidatură va împuternici notarial un reprezentant. Dosarul de candidatură se poate depune şi on line, până la data limită de depunere a acestuia la sediul angajatorului, cu condiţia ca cererea de participare şi actele originale care trebuie înaintate, respectiv cele care trebuie verificate pentru conformitate cu originalul, să fie prezentate comisiei de selecţie în prima zi de preselecţie a dosarelor.

De asemenea actele care nu pot fi înaintate în original pentru verificare vor putea fi înlocuite cu acte în copie, autentificate notarial.

4. Evaluarea dosarelor primite, derularea interviului și desemnarea candidatului admis

Evaluarea dosarelor primite este eliminatorie, iar pentru a fi admis în etapa următoare, candidatul trebuie să depună un dosar de candidatură care să conțină toate documentele solicitate, să îndeplinească toate condițiile obligatorii din anunțul de selecție, cu respectarea formalităților și a termenelor prevăzute în anunțul de selecție.

Verificarea dosarelor înregistrate va fi făcută de secretarul comisiei, după care vor fi analizate de comisia de recrutare și selecţie, care va decide în privința candidaturilor admise în această etapă. În termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, comisia de recrutare şi selecţie are obligaţia de a selecta dosarele pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare.

Se vor califica în următoarea etapă numai candidații care au obținut calificativul „admis”.

Rezultatele verificării administrative vor fi consemnate într-un proces verbal cu ocazia preselecției dosarelor, după care vor fi afișate pe pagina de internet a DAS Brașov, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării acestei verificări.

După finalizarea verificării administrative a dosarelor candidaților, conform calendarului de recrutare vor fi anunțate data şi locul interviului, precum și programarea candidaților în vederea susținerii interviului.

În etapa a doua va avea loc interviul în cadrul căreia vor fi testate abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților, în conformitate cu planul de interviu întocmit de comisia de recrutare şi selecție.

 Prin desfășurarea interviului se urmărește identificarea în persoana candidatului a abilităților și aptitudinilor necesare pentru îndeplinirea atribuțiilor specifice postului pentru care candidează. Aceasta presupune ca, pe lângă cunoștințele teoretice corespunzătoare, candidatul să dețină competențe care să îi permită să desfășoare activitatea.

Interviul se realizează conform planului de interviu, întocmit de membrii comisiei de recrutare și selecţie în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.

Prin interviu se urmăreşte gradul de îndeplinire al următoarele criterii de evaluare:

1) Cunoștințe profesionale;

2) Abilități și competențe specifice, respectiv:

  • a) Capacitatea de a utiliza limba română;
  • b) Capacitate de comunicare;
  • c) Capacitate de organizare a activităţii;
  • d) Preocupare pentru calitatea lucrărilor;
  • e) Abilităţi de lucru în echipă şi flexibilitate;
  • f) Capacitate de a manifesta autocontrol;
  • g) Capacitate de adaptare la situaţii noi;
  • h) Motivaţie profesională;
  • i) Capacitate de organizare a activităţii;
  • j) Preocupare pentru studiu şi autoperfecţionare;
  • k) Rezistenţă la stres;
  • l) Bună conduită în societate.

3) Competențe în domeniul IT – cunoștințe de tehnoredactare documente și abilităţi de utilizare a instrumentelor software standard – MS Office, de navigare pe internet şi de utilizare a instrumentelor tehnice de comunicare la distanţă, în funcţie de cerinţele postului.

Pentru aprecierea competențelor în domeniul IT, candidatul va proba practic, la solicitarea comisiei de selecţie, modul în care poate tehnoredacta documente, poate naviga pe internet şi poate utiliza instrumente tehnice de comunicare la distanţă.

În cadrul interviului fiecare membru al comisiei poate adresa întrebări candidatului. Nu se pot adresa întrebări referitoare la opiniile politice, activitate sindicală, religie, stare materială, origine socială sau care pot constitui discriminare pe criterii de vârstă, sex, rasă.

Fiecare membru al comisiei de selecție va completa o fișă de evaluare a candidaților, va acorda un punctaj de la 10 la 100 pentru fiecare dintre criteriile de evaluare și va stabili o notă pentru fiecare candidat prin metoda mediei aritmetice.

Rezultatele fiecărui interviu vor fi consemnate în cadrul Grilei de recrutare și selecție-interviu.

Rezultatul final va fi media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de recrutare şi selecție pentru fiecare candidat.

Candidații vor fi selectați în ordinea descrescătoare a notelor obținute și în limita numărului de posturi disponibile, conform anunțului de selecție, cu condiția de a obține minim 50 puncte.

Pentru departajarea candidaților aflați în situație de egalitate se va avea în vedere nota mai mare obținută la criteriul de selecție constând în evaluarea cunoștințelor profesionale.

Rezultatele interviului vor fi afişate pe site-ul instituţiei şi la sediul DAS din Braşov, str. Panselelor nr.23, în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la finalizarea etapei de evaluare.

5. Soluționarea contestațiilor

După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, interviu, candidații declarați respinși pot formula după caz contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data publicării rezultatelor.

Contestațiile vor fi soluționate de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de o zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestațiilor.

Rezultatele contestațiilor vor fi afişate pe pagina de internet a instituției şi la sediul DAS din Braşov, str. Panselelor nr.23, în termen de o zi lucrătoare de la finalizarea soluționării acestora de către comisie.

Procedura de recrutare și selecție se finalizează cu încheierea unui proces-verbal de recrutare. Angajarea pe posturile înfiinţate în afara organigramei DAS Braşov, se face cu scopul de a desfăşura exclusiv activităţi în cadrul proiectului ,,Asigurarea incluziunii sociale - ruperea cercului vicios al excluziunii în cazul copiilor celor mai vulnerabili” conform prevederilor contractului de finanţare şi în limita sumelor alocate.

Persoana admisă se angajează, pe bază de contract individual de muncă pe perioadă determinată, pe perioada implementării proiectului, până la 31.12.2023, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

Angajarea pe postul de kinetoterapeut se face pe perioada de suspendare a titularului postului, dar nu mai târziu de data de încetare a implementării proiectului.

Cheltuielile cu salariile personalului care îşi desfăşoară activitatea în cadrul proiectului finanţat din fonduri externe nerambursabile se suportă din titlul de cheltuieli din care este finanţat proiectul, în limita bugetului aprobat.           

6. Calendarul procedurii de selecție

Procedura de selecție se va desfășura conform următorului calendar:

  • a. 22.11.2022, ora 16: termenul limită de depunere a candidaturilor, în format fizic la DAS Braşov, str. Panselelor nr.23, sau electronic la adresa de email dasbv@dasbv.ro;
  • b. 25.11.2022: termenul limită de publicare a rezultatelor verificării administrative a dosarelor, pe site-ul www.dasbv.ro al DAS Brașov, la rubrica Informaţii publice/Anunţuri/Concursuri.
  • c. 28.11.2022, ora 16: termenul limită pentru depunerea după caz a contestațiilor la rezultatele etapei de verificare administrativă a dosarelor, la adresa de email dasbv@dasbv.ro, sau la sediul DAS Braşov, str. Panselelor nr.23;
  • d. 29.11.2022: publicarea rezultatelor soluționării contestațiilor la etapa de verificare administrativă a dosarelor, pe site-ul www.dasbv.ro, la secțiunea Informaţii publice/Anunţuri /Concursuri şi la sediul DAS Braşov, str. Panselelor nr.23;
  • e. 05.12.2022, ora 11: etapa evaluării prin interviu, la sediul DAS Braşov, str. Panselelor nr.23,
  • f. 07.12.2022: publicarea cel târziu a rezultatelor evaluării prin interviu, pe site-ul www.dasbv.ro, la secțiunea Informaţii publice/Anunţuri/Concursuri şi la sediul DAS Braşov, str. Panselelor nr.23;
  • g. 08.12.2022, ora 16: termenul limită pentru depunerea după caz a contestațiilor la rezultatele selecției prin interviu, la adresa de email dasbv@dasbv.ro, sau la sediul DAS Braşov, str. Panselelor nr.23;
  • h. 09.12.2022: publicarea cel târziu a modului de soluționare a contestațiilor şi a rezultatelor finale ale selecției, pe site-ul www.dasbv.ro, la secțiunea Informaţii publice/Anunţuri/Concursuri şi la sediul DAS Braşov, str. Panselelor nr.23.

       Datele planificate la lit.f-h se pot modifica în funcţie de ora de anunţare mai rapidă a rezultatelor după interviu şi termenele de contestare stabilite de comisia de selecţie, care vor fi anunţate pe site-ul www.dasbv.ro, la secțiunea Informaţii publice/Anunţuri/Concursuri şi la sediul DAS Braşov, str. Panselelor nr.23.

  1. Informații privind modalitățile de depunere a dosarelor de înscriere

Dosarele de candidatură se depun în format electronic, la adresa de email dasbv@dasbv.ro sau în format fizic, la sediul DAS Braşov, str. Panselelor nr.23.

În cazul în care documentele care formează dosarul de candidatură au fost depuse prin poștă electronică, candidații au obligația de a le transmite și în original, direct la DAS Braşov sau prin poștă, la adresa indicată mai sus, până la finalizarea procedurii de selecție.

Informații privind derularea selecției pot fi furnizate la numerele de telefon 0368-469995 int.804, sau 0727-760919.

Orice modificări intervenite pe parcursul procedurii, ulterior publicării anunțului de selecție, se vor realiza prin erată aprobată de directorul general, urmând a fi publicate în aceleași condiții ca anunțul de selecție.

Colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal solicitate se realizează cu respectarea legislației în vigoare referitoare la protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Notificarea privind consimțământul prelucrării datelor personale se regăsește în anexa 1. Bibliografia pentru concurs și fișele de post sunt anexe la prezentul anunț.                                                                                                                                                                                                                           

Coordonator CCIC

Mariana Topoliceanu